مشخصات آجر سفال

 

مشخصات آجر سفال

 

آجر سفال در ابعاد مختلفی تولید می گردد که ابعاد متنوع آن باعث کاربردهای متفاوتی در ان میگردد. مثلا ابعاد 5.5 آن برای جایگزین کردن به جای آجر لفتون 5.5 سانتی مورد استفاده قرار می گیرد. سفال تیغه 7 سانتی ساخته شده از خاک رس می باشد که به عنوان جدا کننده داخلی و خارجی عمل می کند. شکل ظاهری آن دارای 3 حفره به صورت ستون در وسط آجر می باشد.

سفال 7 سانتی به دلیل ضخامت کم برای ساخت دیوارهای نازک، دیوارهای اطراف آسانسور، حریم راه پله ها و این چنین موارد کاربرد دارد. انواع دیگر آن دارای 4 حفره، 6 – 8 و یا فوم دار در بازار موجود می باشد.از مشخصات آجر سفال همچنین در گوشه ها دارای زاویه یا کوئیک می باشد که به افزایش مقاومت و بهره وری محصول کمک می کند.

  • وزن آجر سفال

وزن تیغه سفالی 7 سانتی در ابعاد 7*20*20 دارای 1800 گرم می باشد که به تعداد 25 عدد تقریبا در یک متر مربع نیاز است. به همین ترتیب تیغه سفالی 10 دارای ابعاد اسمی 20*20*10 سانتی متر و وزن تقریبی 2100 گرم، ابعاد 20*20*15 سانتی آن برابر با 3000 گرم وزن می باشد.

 

 
 

چرا استفاده از آجر سفال اقتصادی است ؟

خرید آجر سفال ارزان از جنبه های گوناگونی باعث صرفه جویی می شود. چگالی آجر سفال به دلیل وزن مناسب آن کم است به همین دلیل باعث کاهش وزن کلی سازه میگردد و اما در عوض به استحکام دیوار می افزاید. وزن سبک آن به علاوه در اندازه کلی و خریداری شده و کاهش هزینه ها نیز موثر است. مواد اولیه ساخت این محصول از فراوان ترین ماده موجود در طبیعت می باشد که استفاده از آن قدمتی چند هزار ساله دارد.



با توجه به فراوانی ماده اولیه آن و راحتی مراحل تولید، طبیعی است که این محصول از قیمت مناسبی برخوردار باشد. تولید این محصول در انواع سفال قالبی، دست ساز و آجر صنعتی که با کیفیت های گوناگون تحت استانداردهای بین المللی تولید می گردد. مشخصات آجر سفال قالبی با کارآمدی بسیار بالا قیمت کمی دارد، سفال دست ساز به صورت دستی و با استفاده از گل سفید تولید می گردد اما آجر صنعتی از خاک رس و در انواع توپر و سوراخ دار تولید می شود.

تولید این محصولات در انواع توپر، تو خالی، سوراخ دار باعث این شده که از آن در ساخت تیغه های جدا کننده، سقف های تیرچه بلوک، طاق ضربی، نماهای داخلی و خارجی سازه استفاده شود. انواع سوراخ دار این محصول به مقدار زیادی از ورود یا خروج سرما و گرما به داخل یا خارج ساختمان جلوگیری می کند. انواع فوم دار آن ضمن عایق بندی حرارتی مانع از ورود و خروج صوت هم خواهد شد. پس می توان گفت به نوعی عایق صوتی و دما می باشند.

مشخصات آجر سفال- کارخانه آجر سفال اصفهان- قیمت آجر سفال- آجر

مشخصات آجر سفال

فروش اینترنتی آجر سفال در اجر اصفهان صورت می گیرد. برای خرید اجر سفال ۲۰×۱۵ سانتی، آجر سفال ۲۰×۱۰ سانتی، اجر سفال ۵ سانتی به سایت ما مراجعه نمایید.

کارخانه آجر سفال و آجر نما اصفهان با پشتوانه سالها تجربه در حوزه تولید آجر سفال و با برخورداری از کادر مجرب و متعهد مفتخر به خدمت رسانی در این عرصه می باشد. همزمان با رشد روز افزون و رو به گسترش رسانه جهان شمول اینترنت، این مجموعه نیز بر آن شد تا در جهت اطلاع رسانی و ارائه وسیع خدمات خود ، با بهره وری از این پتانسیل عظیم اقدام به راه اندازی این وب سایت نماید. لازم به ذکر است محصولات تولیدی این کارخانه درجه یک ممتاز بوده و کوره پخت آن ، گاز سوز و خشک کن می باشد.

برای خرید بهترین آجر سفال و آجر اصفهان با بهترین قیمت آجر با ما تماس بگیرید.
آجر اصفهان، آجر سفال، قیمت آجر اصفهان، قیمت آجر سفال، کارخانه آجر سفال، مشخصات آجر سفال

Comments

Popular posts from this blog

آجر سفال فوم دار یا اجر سفال عایق دار

انواع آجر جدید برای دیوار

براق کردن آجر نما